Ik heb een klacht

Heeft u een klacht over onze dienstverlening?

Aarzel niet, en breng ons op de hoogte!
Wij behandelen uw klacht in alle discretie.

Wie kan een klacht indienen?

Elke gebruiker van de dienstverlening van het OCMW kan een klacht indienen. Het kan gaan om een gebruiker, bezoeker, bedrijf, familieleden van bewoners,...

Anonieme klachten en klachten in opdracht van een andere persoon worden niet behandeld.

Hoe kunt u een klacht indienen?

U kan uw klacht op verschillende manieren kenbaar maken:

  • Via onderstaand online klachtenformulier, dit wordt dan rechtstreeks aan de klachtenco√∂rdinator bezorgd.

  • Via e-mail naar: klachten@kampenhout.be.

  • Via het papieren klachtenformulier (te verkrijgen bij het OCMW-onthaal).
    U kan het formulier afgeven aan één van de medewerkers of per post versturen naar:

    OCMW Kampenhout
    t.a.v. de klachtencoördinator
    Dorpsstraat 9
    1910 Kampenhout.

Wat gebeurt er met uw klacht?

Na ontvangst van uw klacht wordt een ontvangstmelding naar u verzonden. Hierbij zit een korte toelichting over de ontvankelijkheid van uw klacht en de verdere gang van zaken. Alle ontvankelijke klachten worden verder behandeld. Uw klacht wordt binnen een termijn van 35 werkdagen behandeld.